Overslaan en naar de inhoud gaan

U bent hier

Bezoek de pop-ups in het centrum van Genk

dinsdag 13 maart

Op 8 maart openenden onze laatstejaarsstudenten van keuzetraject KMO & Ondernemen de deuren van hun 7 pop-up stores in het centrum van Genk. Ze zijn onderdeel van Pop’n Genk, een afstudeerproject van de laatstejaarsstudenten van keuzetraject KMO & Ondernemen. UCLL en de Stad Genk willen met dit initiatief een impuls geven aan het winkelcentrum en jonge ondernemerskracht in Limburg versterken. 

De pop-ups hebben elk hun eigen thema en unieke invulling. De studenten hebben zelf hun concept uitgewerkt en dragen ook zelf de verantwoordelijkheid voor de organisatie en de dagdagelijkse uitbating van hun pop-up store. Op initiatief van de studenten, worden de opbrengsten geschonken aan vzw de Kleine Prins (www.vzwkleineprins.be). De vzw zet zich in voor kinderen die op jonge leeftijd getroffen worden door een vorm van kanker of een levensbedreigende ziekte.

Lees meer over de pop-ups en volg hun via sociale media, op deze pagina: www.ucll.be/popngenk

Pop’n Genk heeft met zijn 7 “feel good pop-up concept stores” en bijhorende evenementen voor ieder wat wils. Kom ze ontdekken in Genk van 8 tot 24 maart.