Overslaan en naar de inhoud gaan

1. Eye-tracking en winkelinrichting – 19 februari

In welke mate bepaalt de geur van je winkel het koopgedrag van de consument. Wat zijn do's en don'ts in verband met winkelinrichting. Waar ergert de consument zich aan en wat vindt hij leuk?  Hoe kan dit alles gemeten worden met eye-tracking en wat leren we uit deze resultaten?

Sprekers

Bert Oben
Bert Oben is lector en onderzoeker aan UC Leuven Limburg en post-doc projectmedewerker aan de KU Leuven. Naast onderzoek naar fenomenen (zoals humor, kopiegedrag en non-verbaal gedrag) in face-to-face gesprekken, doet hij vooral onderzoek met en rond eye-tracking. Dat vertaalt zich op dit moment in het oprichten van een eye-tracking lab aan de KU Leuven (METLAB), en het uitstippelen van een dienstverleningstraject voor eye-tracking aan UC Leuven Limburg.

Kim Janssens
Kim Janssens is onderzoeker aan de faculteit Architectuur en kunst van de Universiteit Hasselt. Haar onderzoeksinteresses liggen bij in-store communicatie, beleving en het inzetten van zintuigen bij mens-ruimte interactie. Ze richtte het kenniscentrum ‘Retail Design Lab’ mee op en doet momenteel onderzoek naar innovatief materiaalgebruik binnen retailomgevingen.

Inschrijven

U kan zich inschrijven via het online inschrijvingsformulier