Overslaan en naar de inhoud gaan

4. #how to? Social Media? – 1 maart

Sociale media hebben het consumentengedrag veranderd. Dit heeft een impact op business-to-business en business-to-consumer bedrijven.
Tijdens deze sessie zal Leen Artoos verschillende redenen bespreken waarom je aanwezig moet zijn op sociale media en hoe je deze platformen effectief en efficiënt kan aanwenden voor je professionele activiteiten.

Spreker

Leen Artoos
Leen Artoos is lector Marketingcommunicatie en Internetmarketing aan de hogeschool UC Leuven-Limburg. Als aanspreekpunt voor de “student coaching trajecten” brengt zij bedrijven en studenten samen om onder begeleiding van ervaren docenten een marketingproject uit te voeren. Dankzij meer dan 20 jaar ervaring in reclameagentschappen bouwde Leen een uitgebreide expertise op in on- en offline communicatie. Ze werkte jarenlang voor zowel grote (inter)nationale spelers als Estee Lauder, KBC, Nutella en Kinder als voor Belgische KMO’s.  Als een ondernemer in hart en nieren is voor Leen de ROI in communicatie steeds een prioriteit. Door de jaren heen werd directe communicatie (van direct marketing tot online social communicatie) haar specialiteit.

Inschrijven

U kan zich inschrijven via het online inschrijvingsformulier