Overslaan en naar de inhoud gaan

5. Alle personeel is verkoper - salestechnieken voor alledag – 5 maart

Herhaalverkopen aan trouwe klanten kosten een fractie van de werving van steeds nieuwe klandizie. Slimme verkopers sluiten dus geen eenmalige deals maar levenslange bondgenootschappen. Wederzijdse lange termijn waardering belangt ook buiten de verkoopsploeg werknemers aan. Elke medewerker heeft immers binnen het bedrijf interne klanten en leveranciers. Enkele eerlijke verkoopskneepjes kunnen toepassen komt dus iedereen van pas. In deze interactieve workshop leren de deelnemers een selectie handige salesmethodes aan en testen het nut ervan meteen uit op elkaar.

Spreker

Jan Beddegenoots
Jan Beddegenoots startte zijn loopbaan als marketeer bij consumentengoederenreus Procter & Gamble, stond mee aan de basis van onder meer een internetuitgeverij en zijn eigen, tot vandaag actieve entertainmentbedrijf en put nu uit die gevarieerde ervaring om zijn UCLL-managementstudenten in Heverlee en Diepenbeek zowel theorie als praktijk bij te brengen van vakken als creativiteitstechnieken, consumentengedrag en verkoop.

Inschrijven

U kan zich inschrijven via het online inschrijvingsformulier