Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing weeks 2017

Van 2 tot en met 18 mei halen de marketingstudenten van Campus Diepenbeek als echte Moving Minds alles uit de kast tijdens hun jaarlijkse evenementen.

De events op een rijtje

2/05 8:15 Voice of content C-Mine Cultuurcentrum Genk
2/05 12:45 Starters Academy Corda Campus Hasselt
9/05 15:30 InnoSense Bistro La Bottega Hasselt
10/05 18:30 diFAIRence Renault garage Paesmans Hasselt
11/05 18:30 Build another you Centrum Duurzaam Bouwen
Heusden-Zolder
16/05 17:30 Launchr. S-blok, UCLL
18/05 13:00 Get in Touch Rondpunt 26 Genk

 

Ontdek de 7 marketing events van 2017

Voice of content

We kunnen niet meer om Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn en andere social media heen. Maar hoe zet je die social media best in om een maximaal resultaat te behalen? Een antwoord op deze vraag krijg je tijdens Voice of Content, een conferentie die onthult hoe je krachtige content creëert en gebruikt voor jouw onderneming.

Studenten: Jens Riskin, Michelle Leliveld & Dirk Swinkels

 

starters academy 

Starters Academy laat enkele succesvolle ondernemers aan het woord. Vanaf 13u30 delen Tom Wolfs, Alain Hufkens, Ward Strauwen, Willem Deboutte en Angelo Bruno in de inspirerende omgeving van Corda Campus graag hun ervaringen met het publiek. Om 16u gaan de ondernemers in een panelgesprek onder leiding van Marc Beenders (LRM) dieper in op de persoonlijke kant van hun ondernemersverhaal.

Studenten: Dion Julien, Benito Bottazzo & Samantha Geraerts

 

Hoe beïnvloeden marketeers onze zintuigen in de retail? Wat zijn de nieuwste trends in zintuigenmarketing? Kom het zelf ervaren in een van de vijf unieke belevingstochten langs diverse winkels in de Hasseltse binnenstad. En zoals het de “Hoofdstad van de Smaak” betaamt, eindigt elke tocht op een “smakelijke” locatie. Aan het eind van de dag komen de deelnemers terug samen in de bistro van La Bottega, waar ze hun opgedane ideeën en aanbevelingen uitwisselen.

Studenten: Arne Van de Put, Willem Peeters, Maxim Bergs, Jolien Kinoo-Thans & Yasmine Detrez

 

difairence

Weg met dat geitenwollensokkenimago van Fairtrade! Op compleet verrassende wijze maken de studenten het verschil en tonen ze aan dat wij als consumenten zelf het verschil kunnen maken door Fairtrade producten te kopen. Lekkere én faire hapjes en drankjes zullen niet ontbreken tijdens deze belevingsavond. En wie zijn heupen in vorm wil houden, kan deelnemen aan de workshop Afrikaanse dans.

Studenten: Nele Ghysen, Kobe Sanen, Anneleen Thijssen & Jorden Fidler

 

Gastsprekers Herman Verwimp (marketing directeur bij Mathieu Gijbels nv) en Jan Kriekels (CEO van Jaga) doen de charmes van de marketing in de bouwsector uit de doeken. Liever wat meer hands-on? Schrijf je dan in voor de workshop van Bart De Witte rond communicatie in de bouwsector of zoek mee naar de oplossing van het vraagstuk dat Bas van de Kreeke d.m.v. Lego Serious Play zal aanpakken.

Studenten: Ann-Sophie van Gerven, Shari Permentier, Maarten Eyskens & Sophie Stockmans

 

launchr.

Tijdens dit event leren studenten van alle afstudeerrichtingen de belangen van soft skills kennen. De organisatoren van Launchr. zullen de studenten ‘teasen’ met bepaalde onderwerpen om hen te prikkelen en bewust te maken van het belang soft skills op de arbeidsmarkt.

Studenten: Thomas Driessen, Tom Wintjens, Pieter Vandekerkchoven, Andrey Petrukh

 

get in touch

Get in Touch, een stagebeurs voor de tweedejaarsstudenten van marketing en kmo & ondernemen, brengt de studenten al een stapje dichter bij hun eindstage. Aansluitend volgt een beroepenpanel voor de eerstejaars en het slotevent van Opstap naar ondernemen en de BeGenkers.

Studenten: Aline Timmermans, Laurens Biesmans, Jordy Smeets, Dean Vanden Boer