Overslaan en naar de inhoud gaan

EERSTE FASE: FUNDAMENTEN LEGGEN

Je verwerft de theoretische aspecten van het marketinggebeuren. Ook je algemene kennis werk je bij, want de economie staat niet stil. En ja, je communiceert na één jaartje al vlot in meerdere talen in beroepsspecifieke situaties.

Studieprogramma eerste fase (Campus Proximus, Leuven)

Studieprogramma eerste fase (Campus Diepenbeek)

TWEEDE FASE: UITBREIDEN, TOEPASSEN EN VERFIJNEN

Zo snel mogelijk toets je alles aan levensechte situaties. Vakken zijn thema’s geworden en lectoren begeleiders. Je ontdekt alle deelaspecten van marketing. Je opleiding is een geïntegreerd geheel van kennis verwerven en het leren zoeken naar oplossingen.

Studieprogramma tweede fase (Campus Proximus, Leuven)

Studieprogramma tweede fase (Campus Diepenbeek)

DERDE FASE: OP EIGEN BENEN

Je werkt individueel of in groep levensechte projecten uit. Voor bedrijven, in binnen- en buitenland, leer je de dingen die essentieel zijn om straks zelfstandig te functioneren. Want men is op zoek naar mensen zoals jij, die geleerd hebben om pasklare oplossingen te vinden voor complexe problemen, nog vóór ze gesteld worden.

Studieprogramma derde fase (Campus Proximus, Leuven)

Studieprogramma derde fase (Campus Diepenbeek)

Bekijk ook nog even het volledige studieprogramma van deze opleiding op Campus Proximus in Leuven en op Campus Diepenbeek in Limburg.