Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitness Hill Fit

Onder fitness verstaand we alle activiteiten die je algemene conditie of fitheid verbeteren.

Fitness zorgt voor belasting op je lichaam, waardoor je steeds meer belasting aan kan en dus je belastbaarheid vergroot. Met een gebalanceerd trainingsschema verbeter je je fitheid, waaronder je lenigheid, je snelheid, je evenwicht en je coördinatie. Daarnaast word je krachtiger en neemt je spiermassa toe, waardoor je in rust meer calorieën zal verbranden. Daarom gaat fitness hand in hand met afslanken! De cardio-activiteiten, zoals fietsen en hardlopen, zorgen voor een beter uithoudingsvermogen en een onmiddellijke verbranding van calorieën. In combinatie met krachttraining zal je zelfs heel de dag door meer calorieën verbranden, ook wanneer je slaapt (verhoogd rustmetabolisme).

Met fitness kan je verschillende doelen stellen en behalen!

  • je uithoudingsvermogen verbeteren
  • gewicht (het liefst vetmassa!) verliezen
  • je spiermassa, spierspanning vergroten
  • krachtiger worden
  • je snelheid verbeteren
  • je lenigheid onderhouden en zelfs verbeteren
  • je lichaamscoördinatie bevorderen
  • nieuwe sociale contacten leggen
  • meer energie halen uit alles wat je doet

—> Wij bij Hill Fit willen je graag helpen je doelstelling te bereiken.

Elke dag zijn we open van 8.00 - 23.00 op vrijdag van 9.00 - 21.00 en zaterdag van 9.00 - 17.00.

Voor meer info: www.hillfit.be of info@hillfit.be

 

Wil je een les POP Pilates, Cycling of TBT (circuit) volgen? Klik op onderstaande pagina:

http://www.hillfit.be/ingroep