
Kruimelpad
Marketing studeren in Leuven
In Leuven kies je vanaf het tweede jaar enkele keuzevakken. Hiermee geef je een eigen kleur aan je studie volgens jouw interesses en talenten.
Ontdek het specifieke studieprogramma voor Leuven in de programmagids.

Boosterweeks en projectweken
Tijdens de boosterweeks en de projectweken krijg je een extra duik in de praktijk. Gedurende een ganse week krijg je een marketing case of opdracht van een bedrijf. Je gaat samen met de andere studenten op zoek naar een oplossing en ontdekt zo het brede domein van marketing. Telkens opnieuw een geweldige leerrijke ervaring!
Jouw keuze centraal: 3 keuzemodules
Je kiest vanaf fase 2 voor een deepdive in een van de gebieden die je eerder hebt leren kennen of je verbreed je algemene vorming met 'vrije keuze'. Ontdek je drie opties in meer detail onderaan:
- Deepdive Data Driven Marketing
- Deepdive Multimedia Design
- Vrije Keuze

Deepdive data driven marketing
Optie 1
Data en cijfers bepalen meer dan ooit de belangrijkste beslissingen van bedrijven. Wie er slim en creatief mee omgaat, heeft een schat aan informatie om de juiste marketingstrategie uit te stippelen.
Je staat paraat om de cijfers visueel voor te stellen en heldere inzichten te verschaffen. Een wiskundeknobbel heb je daar niet voor nodig.

Deepdive Multimedia Design
Optie 2
Goesting om mee te werken aan opvallende communicatiecampagnes? Kun je niet wachten om eens echt out of the box te denken?
Voor de durvers die met een doordachte strategie aan de slag gaan om vernieuwende campagnes te bedenken en deze op verschillende platformen lanceert, mét de allernieuwste multimediale tools.

Vrije keuze
Optie 3
Studenten aan het woord

Dagmar de Munter
Data driven marketing
Jellianne Hulselmans
Multimedia Design

Sander Creemers
Data driven marketing
Jellianne Hulselmans
Multimedia Design