

Kruimelpad
Postgraduaat Digital marketing
De behoefte aan mensen met sterke digitale vaardigheden groeit dagelijks. Daarom willen bedrijven digitale kanalen optimaliseren om prospecten van hoge kwaliteit te genereren, naamsbekendheid te vergroten en het rendement van hun marketingcommunicatie investeringen te maximaliseren.
Een digitaal intakegesprek is een voorwaarde om je te kunnen inschrijven maar het gesprek bind je niet tot een inschrijving.
Postgraduaat digital marketing
Iets voor jou?
Werken met landingspagina's, online adverteren op sociale media, populaire websites en zoekmachines, zal voor jou geen geheimen meer hebben. Je krijgt ook de kans om actief mee te werken aan een echte digital marketingopdracht van bekende reclamebureaus.
- Voor wie? Om te kunnen inschrijven voor de opleiding moet je minimum beschikken over een graduaatsdiploma
- Wat? De opleiding is gebaseerd op het hybride leren principe en bestaat uit 14 online en 4 fysieke lessen.
- Wanneer? De online lessen gaan wekelijks door op maandag van 18u tot 21u.
- Waar? 2 fysieke lessen gaan in Leuven door (campus Proximus) en 2 fysieke lessen gaan in Diepenbeek door (campus Diepenbeek).
- Contact: Heb je graag meer details over de planning en inhoud van de lessen? Contacteer Kutlu Tuna.
De weg naar jouw droomjob
Heb je dit getuigschrift op zak? Ga dan voor een carrière als:
- Digital marketeer
- Leanbusiness specialist
- Digital business verantwoordelijke
- Social media marketing specialist
- Google advertiser
Wij vinden het cruciaal om onze studenten zo goed mogelijk te informeren over de inhoud van onze opleidingen. Onze programmaverantwoordelijke Kutlu Taskin Tuna stelt de opleiding PG Digital Marketing voor in een individueel (online) intakegesprek.
OPLEIDINGSONDERDELEN |
Sp |
Semester |
|
---|---|---|---|
Digital Strategy |
3 |
2 |
|
Digital Transformation |
|||
Lean Digital Business |
|||
Online Sales Funnels |
|||
Digital Content |
4 |
2 |
|
Graphic Design |
|||
Website Development |
|||
Digital Channels |
4 |
2 |
|
Landingpages |
|||
Social Media |
|||
Email Marketing |
|||
Search Ads |
|||
Social Media Ads |
|||
Programmatic Buying |
|||
Inbound Marketing |
3 |
2 |
|
Storytelling |
|||
Copywriting |
|||
Zoekmachineoptimalisatie |
|||
Analyze & Optimize |
3 |
2 |
|
Web Analytics |
|||
Social Media Analytics |
|||
Digital Business Project |
3 |
2 |
|
Opdrachten en seminaries |
OPLEIDINGSONDERDELEN |
---|
Digital Strategy |
Digital Transformation |
Lean Digital Business |
Online Sales Funnels |
Digital Content |
Graphic Design |
Website Development |
Digital Channels |
Landingpages |
Social Media |
Email Marketing |
Search Ads |
Social Media Ads |
Programmatic Buying |
Inbound Marketing |
Storytelling |
Copywriting |
Zoekmachineoptimalisatie |
Analyze & Optimize |
Web Analytics |
Social Media Analytics |
Digital Business Project |
Opdrachten en seminaries |
OPLEIDINGSONDERDELEN Sp |
---|
Digital Strategy 3 |
Digital Content 4 |
Digital Channels 4 |
Inbound Marketing 3 |
Analyze & Optimize 3 |
Digital Business Project 3 |
OPLEIDINGSONDERDELEN Semester |
---|
Digital Strategy 2 |
Digital Content 2 |
Digital Channels 2 |
Inbound Marketing 2 |
Analyze & Optimize 2 |
Digital Business Project 2 |
Meer info en inschrijven
Studiegeld en subsidies
Het studiegeld is afhankelijk van het aantal studiepunten dat je opneemt in een opleiding.
- Per jaar: vaste kost € 750+ € 60 per studiepunt.
- Totale prijs voor het volledige programma = € 1950
Ontvang tot 30% subsidie van de Vlaamse Overheid door beroep te doen op de KMO-portefeuille. UC Leuven heeft als erkenningsnummer DV.O103479 (met na het punt de hoofdletter O). Voor nuttige info voor de aanvraag: kijk op www.kmo-portefeuille.be. Wij raden aan de portefeuille meteen aan te vragen bij inschrijving voor de opleiding. Het vakje 'factuurnummer' laat je blanco. De portefeuille dient ten laatste 14 dagen na aanvang van de opleiding aangevraagd te zijn, anders kan je geen aanspraak meer maken op de steun.
Inschrijven
Een intakegesprek voor je je inschrijft is verplicht, maar niet bind je niet tot inschrijving. Daarna kan je je inschrijving verderzetten.
Al eens op voorhand langskomen met vragen? De algemene UCLL infomomenten vind je hier. Voor persoonlijke info, contacteer Kutlu Tuna. Tot binnenkort!