Postgraduaat digital marketing

Iets voor jou?

Werken met landingspagina's, online adverteren op sociale media, populaire websites en zoekmachines, zal voor jou geen geheimen meer hebben. Je krijgt ook de kans om actief mee te werken aan een echte digital marketingopdracht van bekende reclamebureaus.

  • Wat? De opleiding is gebaseerd op het hybride leren principe en bestaat uit 14 online en 4 fysieke lessen.
  • Wanneer?  De online lessen gaan wekelijks door op maandag van 18u tot 21u. 
  • Waar?  2 fysieke lessen gaan in Leuven door (campus Proximus) en 2 fysieke lessen gaan in Diepenbeek door (campus Diepenbeek).
  • Contact: Heb je graag meer details over de planning en inhoud van de lessen? Contacteer Kutlu Tuna.

Nieuw vanaf 2022-2023

Postgraduate Digital Marketing in het Engels én volledig online! Ontdek er meer over op onze website!
 

De weg naar jouw droomjob

Heb je dit getuigschrift op zak? Ga dan voor een carrière als:

  • Digital marketeer
  • Leanbusiness specialist
  • Digital business verantwoordelijke
  • Social media marketing specialist
  • Google advertiser

Wij vinden het cruciaal om onze studenten zo goed mogelijk te informeren over de inhoud van onze opleidingen. Onze programmaverantwoordelijke Kutlu Taskin Tuna stelt de opleiding PG Digital Marketing voor in een individueel (online) intakegesprek.

OPLEIDINGSONDERDELEN

Sp

Semester

Digital Strategy

3

2

Digital Transformation

Lean Digital Business

Online Sales Funnels

Digital Content

4

2

Graphic Design

Website Development

Digital Channels

4

2

Landingpages

Social Media

Email Marketing

Search Ads

Social Media Ads

Programmatic Buying

Inbound Marketing

3

2

Storytelling

Copywriting

Zoekmachineoptimalisatie

Analyze & Optimize

3

2

Web Analytics

Social Media Analytics

Digital Business Project

3

2

Opdrachten en seminaries

OPLEIDINGSONDERDELEN

Digital Strategy

Digital Transformation

Lean Digital Business

Online Sales Funnels

Digital Content

Graphic Design

Website Development

Digital Channels

Landingpages

Social Media

Email Marketing

Search Ads

Social Media Ads

Programmatic Buying

Inbound Marketing

Storytelling

Copywriting

Zoekmachineoptimalisatie

Analyze & Optimize

Web Analytics

Social Media Analytics

Digital Business Project

Opdrachten en seminaries

OPLEIDINGSONDERDELEN

Sp

Digital Strategy

3

Digital Content

4

Digital Channels

4

Inbound Marketing

3

Analyze & Optimize

3

Digital Business Project

3

OPLEIDINGSONDERDELEN

Semester

Digital Strategy

2

Digital Content

2

Digital Channels

2

Inbound Marketing

2

Analyze & Optimize

2

Digital Business Project

2

Totaal aantal studiepunten: 30

Campussen

De online lessen gaan wekelijks door op maandag van 18u tot 21u. 

2 fysieke lessen gaan in Leuven door (campus Proximus) en 2 fysieke lessen gaan in Diepenbeek door (campus Diepenbeek).

Meer info en inschrijven

Studiegeld en subsidies

Het studiegeld is afhankelijk van het aantal studiepunten dat je opneemt in een opleiding.

  • Per jaar: vaste kost € 750+  € 60 per studiepunt.
  • Totale prijs voor het volledige programma  = € 1950

Ontvang tot 30% subsidie van de Vlaamse Overheid door beroep te doen op de KMO-portefeuille.  UC Leuven heeft als erkenningsnummer DV.O103479  (met na het punt de hoofdletter O). Voor nuttige info voor de aanvraag: kijk op www.kmo-portefeuille.be. Wij raden aan de portefeuille meteen aan te vragen bij inschrijving voor de opleiding. Het vakje 'factuurnummer' laat je blanco. De portefeuille dient ten laatste 14 dagen na aanvang van de opleiding aangevraagd te zijn, anders kan je geen aanspraak meer maken op de steun. 

Inschrijven

Een intakegesprek voor je je inschrijft is verplicht, maar niet bind je niet tot inschrijving. Daarna kan je je inschrijving verderzetten.

Al eens op voorhand langskomen met vragen? De algemene UCLL infomomenten vind je hier.  Voor persoonlijke info, contacteer Kutlu Tuna. Tot binnenkort!